خانه وبلاگ بهترین تستر کابل شبکه با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



بهترین تستر کابل شبکه با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

بهترین تستر کابل شبکه با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع بهترین تستر کابل شبکه را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات آموزش ساخت تستر کابل شبکه-تستر کابل شبکه و کواکسیال-تستر کابل شبکه تایکو نت-تستر کابل شبکه و تلفن-مدار تستر کابل شبکه که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

بهترین تستر کابل شبکه با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع آموزش ساخت تستر کابل شبکه-تستر کابل شبکه و کواکسیال-تستر کابل شبکه تایکو نت-تستر کابل شبکه و تلفن-مدار تستر کابل شبکه  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بهترین تستر کابل شبکه باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
بهترین تستر کابل شبکه با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع بهترین تستر کابل شبکه در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش ساخت تستر کابل شبکه-تستر کابل شبکه و کواکسیال-تستر کابل شبکه تایکو نت-تستر کابل شبکه و تلفن-مدار تستر کابل شبکه  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از بهترین تستر کابل شبکه را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

بهترین تستر کابل شبکه با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  بهترین تستر کابل شبکه را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی آموزش ساخت تستر کابل شبکه-تستر کابل شبکه و کواکسیال-تستر کابل شبکه تایکو نت-تستر کابل شبکه و تلفن-مدار تستر کابل شبکه  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

تستر کابل شبکه همانگونه که از نام آن پیداست برای تست عملکرد درست کابل های شبکه استفاده می شود . در بسیاری از مواقع پس از اینکه دو طرف کابل را سوکت زنی کردید برای اینکه از کار خود مطمئن شوید می توانید از این دستگاه استفاده کنید .
تستر ها شبکه را می توان به چندیدن بخش تقسیم کرد که قیمت و کارایی جز اصلی در این تقسیم بندی می باشد
در این میان شرکت فلوک ارائه کننده برترین تستر های شبکه می باشد البته قیمت انها هم به نسبت تستر های دیگر بالاتر می باشد.
این تستر شبکه جهت بررسی ایرادات کابل شبکه از جمله تست قطع بودن و تست اتصال در کابلهای مختلف نظیر کابل کواکسیال,تلفن, cat5،cat6،cat5e و همچنین تست اتصالات شبکه مورد استفاده قرار میگیرد . توسط این دستگاه میتوان وضعیت خرابی در سیستم کابل کشی شبکه و همچنین اتصال صحیح سوکت ها و سلامت کابل اطمینال حاصل کرد.
اجزاء تستر کابل
تستر کابل شبکه معمولا از دو قسمت فرستنده و گیرنده قابل جداشدن جهت تست بصورت ریموت تشکیل شده است همچنین برخی مدلهای پیشرفته نیز علاوه بر تست اتصال سوکت های RG45 ، RG11 ، USB مجهز به دستگاه زوج یاب کابل جهت تشخیص و پیداکردن زوج کابل هایی که بار الکتریکی ندارند می باشند.
زوج یاب  یا فایندر
این دستگاه برای زمانهای به کار می آید که کابل توسط گروه کابل کشی درست لیبل گذاری نشده است این دستگاه نیز از 2 قسمت مین وریموت تشکیل میشود که برای استفاده از این دستگاه یک سر کابل باید کیستون یا سوکت بخورد و مین دستگاه به سوکت متصل شده و با ارسال سیگنال امکان پیدا کردن را به ما میدهد و ریموت دستگاه در نقطه مقابل به دنبال کابل می گردد با نزدیک شدن ریموت فایندر به سر کابل شروع به آژیر زدن می کند .
دستگاه فلوک پیشرفته
برای آنالیز بیشتر نود های شبکه کارشناسان ای تی معمولا از دستگاههای فلوک سری DTX 1800 و DSX 5000 وDSX8000  استفاده می کنند که دارای مزیت های زیادی از جمله و مهمترین آن تشخیص کابلهای شبکه تقلبی از اورجینال می باشد و نحوه سربندی و کیفیت کابل کشی و….
تسترهای شرکت فلوک تنوع بسیار زیادی دارند که با توجه به کاری که می خواهیم انجام دهیم شرکت ویرا شبکه کاسپین بهترین گزینه را به شما با کم ترین قیمت پیشنهاد  می کند .با ما تماس بگیرید.
تست فلوک انواع نود های شبکه  لینک های فیبر نوری را تست و آنالیز می کند ( کابل های مسی Cat7 Cat5e Cat6 و فیبرهای نوری سینگل مود و مالتی مود ) با دستگاه تستر Fluke DSX5000
تست فلوک چیست ؟
برای نمونه فرض کنید در ساختمانی ۴ طبقه در هر طبقه ۲۴ گره یا Node شبکه وجود داشته باشد. کابل ها درون کانال های ویژه دیوارها کار کذاری شده اند و حدود ۲۵۰۰ متر کابل مصرف شده است. پس از اتصال رایانه ها به شبکه برخی از آنها به شبکه داخل Login نمی شوند. حتی تصور آن که باید چنین شبکه ای را ( که تازه دارای مقیاسی خیلی بزرگی هم نمی باشد. ) بدون تستر مورد بررسی قرار داد و پس از عیب یابی به رفع آن اقدام نمود سر را گیج می کند! اینجاست که اهمیت فوق العاده دستگاه های عیب یاب  مانند دستگاه تست فلوک  و تستر شبکه ارزشمندی کار آنان نمایان می گردد.
تستر های شبکه در واقع دو دستگاه در یک دستگاه هستند که غالبا از هم جدا میشود و به شما این امکان را میدهند تا با قرار دادن دو سر کابل در دو سر دستگاه از درست بودن لینک و سالم متصل بودن سوکت ها به کابل اطمینان حاصل کنید.
تستر کابل شبکه ابزاری است که به منظور عیب یابی، تست عملکرد درست کابل و پیاده سازی شبکه به کار می رود. در برخی از تستر های کابل شبکه تست صرفا جهت تست برقراری ارتباط بین مسیرهای ارتباطی کاربرد دارند که در نوع معمولی به وسیله LED هایی که شماره گذاری شده اند و در نوع دیجیتال نتیجه تست بر روی صفحه LCD نمایش داده می شود. در نوع پیشرفته تری از تستر های کابل شبکه علاوه بر برقراری ارتباط سایر پارامترهای اتصال مانند متراژ، مکان قطعی را نیز بررسی می کند و بوسیله این نوع از تسترهای کابل شبکه می توان زیرساخت های شبکه را بطور دقیق و کامل مورد ارزیابی قرار داد.
روش کار تستر کابل شبکه
همانطور که مطلع هستید، هنگامی که در کابلهای شبکه مسی سیگنال وارد می شود میدان مغناطیسی بزرگی بوجود می آید که در اثر ایجاد این میدان مغناطیسی الکترون مربوط به زوج ها برروی یکدیگر القا شده و یکسری پارامترهای افت خط بوجود می آورد. این پارامترها هر کدام می توانند نمایانگر یک ایراد و یا یک اتفاق مهم در کابل شبکه باشد. اتفاقاتی مثل کیفیت کابل مسی، نحوه سربندی کابل مسی هم به صورت کیفی از نظر نحوه پانچ و هم رنگ بندی و … مقاومت کابل و پارامترهای دیگر که بر اثر فرمول های متفاوت بوجود می آید. اندازه گیری هر کدام از این پارامترها در استانداردهای مختلف و هم در Category های مختلف حائز اهمیت می باشد.
1-WireMap
برای زمانیست که میخوایم متوجه شیم دوسر کابل شبکه با هم ارتباط دارند و سوکت به صورت صحیح وصل شده است که در این صورت اگر کابل به صورت صحیح سوکت خورده باشد PASS مینویسد و تمامی اعداد بایستی روبروی یکدیگر باشند و به هم یک خط صاف داشته باشند . در صورتی که FAIL بزند بایستی مجددا سوکت زده شود که از روی صفحه میتوانید متوجه شوید که سوکت سمت MAIN مشکل داره یا Remove
2 – Pair&Lentgh
برای تخمین فاصله هستش که بیشتر وقت ها نمیتونه به صورت دقیق تخمین بزنه مخصوصا اگر کابل های شبکه زیر 3 متر وصل کنید.
3 -Coax/Tel
برای چک کردن در حالت سوکت تلفن RJ-11 و COAXIAL هستش و ارتباط اون رو بررسی می کند.
4 – Setup
هم مربوط به تنظیمات دستگاه مانند انتخاب زبان ، کالیبره کردن دستگاه و … استفاده میشه .
نکته : اگر کابل شبکه سالم باشه و یک سر ان به MAIN دستگاه و سر دیگر به Remote وصل باشه از سمت Remote صدای بوق با قطع وصل منظم شنیده می شود.
تستر کابل شبکه و روش کار با آن
تستر کابل شبکه: برای برسی این که کابل به درستی به سوکت های دو طرف کابل وصل شده است یا خیر؛مورد استفاده قرار
می گیرد.
نحوه کار با تستر شبکه به این صورت است که یک سر کابل به قسمت اصلی تستر (A) به سوکت RJ45 متصل شده و سر دیگر کابل به قسمت فرعی(B) تستر متصل می شود.سپس تستر را روشن کرده تا LED های روی تستر اصلی و فرعی به ترتیباز شماره ی 1 تا 8 روشن شوند،مرتب روشن شدن LED ها نشان دهنده تماس درست سوکت با کابل و هم چنین ترتیب درست اتصالات براساس رنگ بندی می باشد.چنانچه ترتیب روشن شدن LED ها در دو بخش Aو B تستر هماهنگ نباشد به این معنی است که رنگبندی اتصالات به درستی رعایت نشده است.
انواع تستر
تستر معمولی: به منظور برقراری ارتباط میان مدیرهای ارتباطی کاربرد دارد
تستر دیجیتال: بررسی نتایج حاصل از بررسی و تست بر روی ال سی دی نمایش داده میشود
کاربرد تستر کابل شیکه
تستر کابل شیکه در انواع مختلفی عرضه می گردد از زیرمجموعه انواع تستر و یکی از تجهیزات ابزار دقیق می باشد که هر کدام با توجه به نوع کارکردشان اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند. معمولا در اداره ها، سازمانها و اماکنی که از کابل های نوری استفاده می شود یکی از موارد تستر کابل شبکه ضروری می باشد زیرا در این موارد برای پیدا کردن مشکل کابل ها اگر بخواهیم کل شبکه را چک کنیم بسیار کار پر خرج و شاید نشدنی باشد.
قابلیت تستر کابل شبکه
تست کابل ها
اندازه گیری طول کابل ، نقشه سیم و جهت
قابلیت پخش آلارم
تعیین و اعلام پهنای باند برای هر کابل
تشخیص وجود نویز
اندازه گیری کابل های زوج
تشخیص جفت خرد شده
بهترین تستر کابل شبکه با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات آموزش ساخت تستر کابل شبکه-تستر کابل شبکه و کواکسیال-تستر کابل شبکه تایکو نت-تستر کابل شبکه و تلفن-مدار تستر کابل شبکه  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله بهترین تستر کابل شبکه را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از بهترین تستر کابل شبکه را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   

 

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟